اخبار

انعقاد قرارداد تأمین تجهیزات شبکه داده پایلوت صنعت برق کشور

واحد سامانه‌های ارتباطی و راهکارهای هوشمندسازی آریاهمراه پس از سال‌ها تجربیات ارزنده در عرصه یکپارچه‌سازی سیستم‌های جریان ضعیف و اجرای ده‌ها پروژه بزرگ در بخش‌های دولتی و خصوصی، در تیرماه ۱۳۹۹ موفق به اخذ پروژه بزرگ تأمین تجهیزات شبکه داده پایلوت صنعت برق کشور (برق زنجان) به ارزش بالغ بر  ۳۲۰ میلیارد ریال شد.
 
واحد سامانه‌های ارتباطی و راهکارهای هوشمندسازی آریاهمراه با حضور جمعی از نخبگان و متخصصان زمینه‌های برق، الکترونیک، مخابرات، هوش مصنوعی، داده‌کاوی و... با بهره‌مندی از همکاری برترین شرکای بین‌المللی، در طول سال‌های گذشته توانسته در شماری از مهم‌ترین پروژه‌های سیستم‌های جریان ضعیف و هوشمندسازی در ایران نقش‌آفرین باشد. از جمله این پروژه‌ها می‌توان به هوشمندسازی سیستم اندازه‌گیری مصرف برق در فرودگاه‌های کشور، نصب و راه‌اندازی سامانه‌های مخابراتی و جریان ضعیف در ایستگاه‌های متروی تهران و شیراز، تأمین سامانه دوربین‌های پلاک‌خوان شرکت کنترل ترافیک تهران، طراحی، تأمین، اجرا و یکپارچه‌سازی سیستم‌های جریان ضعیف مجتمع تجاری اداری اطلس‌مال تهران و طراحی، تأمین و پیاده‌سازی سیستم نظارت تصویری در شماری از کارخانجات و مراکز حساس کشور از جمله کارخانه ذوب مس سرچشمه اشاره کرد.  
 
 آریاهمراه امیدوار است در پی توسعه خدمات و راهکارهای خود در زمینه سیستم‌های جریان ضعیف و هوشمندسازی، گامی استوار در جهت توسعه فناوری‌های نوین در سطح کلان کشور بردارد و با تجهیز نیروگاه‌ها و شبکه‌های تولید و توزیع برق به جدیدترین سامانه‌های هوشمند اندازه‌گیری و انتقال داده، زمینه‌های مصرف بهینه برق و بهره‌وری بیشتر را در این عرصه فراهم آورد.